Thursday 5 January 2012

Gotong Royong Perdana

Pada tanggal 1 dan 2 hb Januari 2012 lalu, pihak sekolah dengan kerjasama PIBG telah mengadakan gotong royong perdana sebelum menerima kedatangan pelajar untuk sesi persekolahan 2012. Program dihadiri oleh semua guru dan AJK PIBG bermula jam 9 pagi .


Amanat dari Tuan Pengetua SMS Banting , Tuan Haji Muhamad Kamaludin bin Taib kepada semua peserta terlibat.


Fokus dan tumpuan program menyusun dan membersihkan kawasan asrama yang bakal dihuni oleh pelajar sulung SMS Banting.


Biarpun kepenatan namun semangat yang dipamerkan oleh semua warga pendidik dan AJK PIBG terlibat amat dikagumi. Syabas buat semua.

3 comments:

  1. Salam,saya Razali dari S.Alam ingin bertanya kpd Admin/Ust.Amir,saya ada seorang anak lepas PMR 2011(SMAP Kajang),Alhamdulillah 9A.Tapi dia ingin menjurus kpd Sains Tulin di SMS Banting adakah dibolehkan bertukar dan bagaimana caranya.Harap respons.T.Kasih.Wassalam.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam tuan yang bertanya. Tahniah atas kejayaan cemerlang anak tuan. Sehingga kini dasar yang diamalkan oleh BPSBPSK tiada pertukaran pelajar dibenarkan diantara sekolah dalam SBP. SMAP Kajang dan SMS Banting adalah sama dalam sistem SBP. Harap maklum.
    Ustaz Amir Berau PK HEM

    ReplyDelete
  3. asslamualaikum,sekolah nie nk x klau dpt pmr just 5A,hehe sye cuma brtnya.krana sya jugk telah mohon utk ke skolh smsb

    ReplyDelete